Elffth_2017 Arkadaslar kanlarıma baktırdım bugün tiroid değerim çok düşük çıktı sağlık ocağındaki doktor tiroid ilaçları hakkında bilgim yok dedi guatr sın dedi dahiliye ye gideceğim başına gelen varmı nasıl bir yol izlendi
Minikaam-60 Elffth_2017 benimde yuksek cikti ilac verdi kullanıyorum korkmayin gec kalmadan gidin ilaclariniza baslarsinz inş
mina-1723 Elffth_2017 dahiliyeye gidin ilaç başlıyorlar. Benimde yüksek çıktı bi haftadır ilaç kullanıyorum.
Mucizeayla Aynen benimde öyle düşük çıktı doğum doktorum bı endokrinoloji bölümüne görün dedi o bölüme gittim bende dahiliye den daha bilgililer o bölüm varsa ona gidin. Doktor zehirli guatrdan şüphelendi sonuçlarım on gün sonra çıkacakmış bakalim
Elffth_2017 Mucizeayla belirtileri neydi ben kilo alamadım yeni yeni 1 kilo almışım iştahım hiç yok ilk 3 ay gibi sıkıntılar başladı
Mucizeayla Elffth_2017 hiç bı belirtim yok ki sadece halsizlik uykusuzluk sinir var oda hamilelikten sanıyorum normal gebelik için kan tahlillerinde cikti
Ezgi12348 Düşük olunca ilaç baslamadi bana yeterki yükselmesin dedi düşüklüğü sknti değil dedi zaten diğer aylar normale döndü şükür