Doğum yaptım ve bugün 37. Gün artık kafayı yemek üzereyim. Bebeğim iki gündür çok yogun gaz sancısı çekiyor ve sürekli ağlıyor sadece ayakta salladigimda duruyor. Sancı dan dolayı uykuya direniyor uykusuzlukta eklenince huysuzluk nirvana yapıyor. Kimyon çayı verdim bende içiyorum, kiraz çekirdekli bel kemeri taktım, masaj yaptım, gaz damlalarını verdkm ama nafile fikir verin bana nolur