dasistmasist Arkadaşlar bugün muayenede 1.5 cm açılma olduğunu söyledi doktor. Rahim yumuşaması da gerçekleşmiş dedi, ilerleme var mı diye yarın tekrardan muayeneye çağırdı beni. Benzer durumda olan arkadaşlar ne kadar sürede açıklığınız ilerlemişti?
seymaa7 dasistmasist yok hayır bahsetmedi yarın da nstde sancı çıkmazsa 10 gün sonra yatış yapacağız dedi