Beyzz6 Gizem1504 yok onu araştırdım sordurdum acil dışında labarantlar 3 buçuk 4 gibi mesaileri bitiyormuş :)
Beyzz6 Gizem1504 ayyy maşallah gözün aydın rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲🏻❤️ benim hala çıkmadı
Gizem1504 haticekorkutt çok teşekkürler :) yeni daha sanırım :) 5 yıl geçince aradan unuttum herşeyi :)
haticekorkutt Gizem1504 evet henüz daha yeni galiba 🙂 bende dün vermiştim kan 468.73 çıktı çok şükür 🥰🌸
Hazalgunaydin Beyzz6 benimde bu şekilde dün kan testi verdim beta hcg değerim 26.9 var mı yok öu anlayamadım 🥺
Hazalgunaydin Cuma tekrar kan vermemi istediler var gibi dedi net bişey söylemediği için tereddütte kaldım