Kızlar ya dün gittim doktora suyu bana bir tık fazla geldi dedi bu yüzden şeker yüklemesi için yarın gel dedi .bugün gittim yüksek çıktı ve dahiliye diyetisyene yönlendirdi.Bir hafta sonra gel dedi takip edeceğiz duruma göre bakacaklar düzelmezse insülin falan dedi dahiliyedeki aranızda bunu yaşayan beni bilgilendire bilir mi lütfen 26 haftalık ve ilk gebeliğim bu arada takip çizelgesi verdi sabah öğle akşam yazmam lazım onu da