Kızlar son 2 gunumuz uygulama göre ne gelen var ne giden tek bitane sancim bile yok nst de sanci da çıkmıyor doguma yakin sancilarin olmasi lazımmış hiç sancisi olmayip son gun sanci ile normal doğum yapan arkdşlar varmi bilgilendirirseniz sevinirim kesinlikle suni sanci almak istemiyorum sancim olmayacaksan sezeryan olmak istiyorum lütfen yardımcı olun 😔