Gul616161 Kızlar yarın yumurtalarım toplanacak. Ağrı sızı oluyormu nasıl oluyor. Kaçıncı gün adet gördünüz. Çatalda bayıltacaklarmış çok korkuyorum açıkcası. E2 3.852 çıktığı içinde transfer bir sonraki adetime kaldı
Moommy Gul616161 hiç Korkma kalktığında herşey bitmiş oluyor 15 dk sürdü benimkisi ki iğneden korkan insanım düşün
Moommy Gul616161 orda sana sorular sorarlarken uyumuş oluyorsun ben eve geldikten sonra da tüm gün uyudum
Ysmnpmk Gul616161 1 hafta sadece siskinliginiz olucak korkmayın. Çok az ağrı oluyor ama onun içinde zaten ilaç veriyolar canım içini ferah tut. Bide ben toplamadan 5 gün sonra adet olmustum
Ysmnpmk Gul616161 hemen transfer olmamanız daha iyi emin olun o siskinlikle çok zor oluyor benim ilk tüp bebek taze transfer olmuştum hiç iyi geçmemişti. Şimdiki dondurulmuş oldu çok şükür tuttu🩷🙏
Gul616161 Semagzll hiç korkma hissetmiyorsun bile. Uyandığımda ağrı kesici yapalım dediler gerek yok dedim. Ağrım yoktu sadece adet olcakmış gibi oturuken kasıllarım ağrıyordu okasar. Ben çok kolay atlattım
Semagzll Gul616161 dua edin bende rahat atlatayim peki kalsiyum falan dediler bana yumurta çok çıkacak diye kalsiyum verebiliriz dediler sizde öyle bişey oldu mu
Gul616161 Semagzll yok ben sadece iğneleri kullandım 17 yumurta toplandı. 6 tanesi donduruldu. Gözünü aç kapat biticek merak etme hiç korkma 🙏