dogurangaplumba yagmurrrra Bana normal geldi 29+4 benimde öyle düsük mü ya birileri gelse bisey dese 🤔
Sevvaldal yagmurrrra benimki daha düşük. Bana da düşmüş, 1 aya kadar doğurursun dediler. Ama benim en başından beri düşüktü zaten.
Semolinko Sevvaldal benimde öyle buneki bildiğin aşağıda taşıyorum herkez sen yakında dodgurursun diyodu şimdi 36+2 olduk 😀 doktorum 39. Haftada sezaryan yapacak
buseyusuf27 yagmurrrra normal düşmemiş bundan sonrakı gunlerde yıme boyle fotograf cekın ıkı foto arasındakı farkı gorunce anlarsınız. Bn oyle yapmstm düştükten 4 gun sonra doğurdm
Antabus Benim başından beri böyle mesela. Öncesi nasıl bilmeyince yorum yapılmıyo maalesef. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah
Cennet_kusum16 yagmurrrra 35 haftalığım benimde karnım şuan böyle bana kimse bişey demedi ama kendim hissediyorum düşmüş gibi geliyor. Doktorda 1 2 haftaya gelir demişti bakalım.