Bustagur çalışabilir raporunuz bugün bitiyor ise evet bugün almasınız ve doktorunuzu arayın okula bugün teslim etmeniz şart değil ama raporu bugün almanız gerekli diye biliyorum normalde ölçüm yapıp raporu veriyorlar bana öyle oldu ama arkadaşım gitmemişti sekreteri raporu hazırlayıp mail olarak atmıştı siz doktorunuzu ya da sekreterini arayın isterseniz