Nur0907 bella_xx canım daha çok erken test için sabredebilrisen regline 2-3 gün kala teste bakmaya başla
zumraninannesii bella_xx üzülme sıkıntı yapma sters yapma olur herseyin bir zamanı var rabbim o zamanıni bekliyor inşallah olur
Enfal_06 bella_xx negatifi defalarca gören biri olarak seni çok iyi anlıyorum rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah
Enfal_06 bella_xx evet canım işte bende bu yollardan geçtim çok iyi anlıyorum seni rabbim sana da nasip eder inşallah adetin gecikti mi yoksa daha var mi canım
bella_xx Enfal_06 var aşkım ama kasık ağrısı bel ağrısı yoğun dayanamadım ılık bir duşa girdim içimden bir ses var diyor bilmiyorum 🤦🏼♀️
bella_xx Lavinya21 ara ara bende görüyor gibi oluyorum ama reglime daha var erken diye düşünüyorum 🥹❤️🩹
Lavinya21 bella_xx anladım canım benim akrabamda çok silikle öğrenmisti hatta testine baktım onun yoktur hamilelik dedim 1 hafta sonra hastaneye gitmişti beta 60 larda hamileyim diye aramıştı beni darısı başına insAllah💞