Ysmntnhn Canım kendimi yormuyorum hiç yorma lüksümde olmuyor hamile birini iş yaparken görürlerse oturturlar hemen benim çocuklar kaos kargaşa kalabalık seviyor kızim hala öyle biliyormusun evde ikimiz varken uyumaz öylece tv izler ama ev bi kalabalıklaşsın benim çocuk 1 2 saat kuduruyor sonra misafir içinde orta yere hastane çıkışının battaniyesini (batti diyoruz) seriyor uyuyor 8 buçuk yaşında ve asla düzelmiyor bak mesela şuan ikimiz varız çay içeceğiz çekirdek filan koyduk benimle animasyon izleyecek babası gelince 1 2 saat yine koltuk tepelerinde kudurcak