Kızlar progestan fitil kullanıyorum çarşamba günü bitiyor doktor randevum da daha bir hafta var progestanı sağlık ocağına falan yazdira biliyor muyuz yoksa doktora mı yazdirmamiz gerekiyor bir hafta beklemek istemiyorum doktor yazıyorsa eğer rahîm ağzı kısalığı için kullanıyorum çünkü