Arkadaşlar çok güzel gözüken gebeliğim vardı 5 gün önce kese arkası kanamam olmuştu ilaç iğne ile durmuştu bu gün kontrolüm vardı bebeğim 2 gün önce kalp atışı durmuş başımdan aşağı kaynar sular döküldü şok oldum çok istiyordum ona çok inanmıştım 7 haftalık olmuştuk tam. Doktor sağlı bir gebelik değişmiş bu haftalarda sonlanması sizin içinde iyi oldu dedi ama annelik yüklenmiş içime tutamıyorum kendimi öncesinde 1 dış gebelik yaşamıştım şimdide düşük Allahım yardım etsin 😔😔