Mysrkrky49__ Kızlar 16 haftalık hamıleyım sıvılcelerle basım belada leke gıbı görünüyor yüzümde doktora sordum bısey veremem dedi hamileliğe zararı olmayan ne kullablrm onerılerınızı beklyrm
Mmrvkpll Mysrkrky49__ bende de öyle oldu şuan 39. Haftamdayım yüzüm hala berbat sivilce kremlerinin hepsi gebelikte ne yazık ki sakıncalı normalde yüzümde sivilce olmazdı ama şimdi sivilce çıkmayan yer kalmadı artık doğumdan sonra cildiyeye gideceğim
Mysrkrky49__ Mmrvkpll gerçekten Bir de bu durumu hamileliye yormayan farklı farklı şekilde insanın moralini bozacak şekilde konuşan insanlar var gel bir de onlarla uğraş