Kızlar ayın 15inde aşılama oldum. Dün kan testi verdim ama 3,10 çıktı negatif görünüyordu. Bugün de erken gebelik testi yaptım silik çıktı. Bu testlerim kaderi mi silik çıkması acaba çünkü ilk aşılamam da olumsuz sonuçlandı ama onda da hep silik çıkıyordu, bu 2. Aşılamam bunda da silik çıkıyor. Markası comfort
