Ayseee00 nedesem bilemedim ilk tüp bebeğim di vok bekledik 8. Haftaya kadar fitille ama gelişim sorunu belliydi hep en son fitili bırak ve düşecek se dussun dedi Dr um kalp atışı yoktu tam 9 haftalık düştü , kendinj hazirlasanda bu duruma sobrasinda çok kötü oluyor insan ama sağlıksız ise de Dr um ne yaparsan yap istersen yat sürekli yattigin yerden düşer dedi.