Bende çok çektim bu kabızlıktan. Afedersin tuvaletimi yapana kadar yara oluyordu o kısım. Oda haftada 1 falan zorla. Sonra geceden 3 Kays’ı suya koydum sabah aç karnına suyu içip kaysıyı yedim bol da su içtim. Biraz biraz düzeldi. 12. Haftada kanamam olup düşük tehlikem olunca hiç ıkınmamam gerektiği için doktor ilaç verdi oralac. Onu içerken iyiydi ilacım bitti tekrar kabız oldum. Bu hafta doktorum bu sefer de başka bir ilaç verdi oda duphalac. 1 gün var 1 gün yok içiyorum çok iyi geliyor. Kaysı da etkili ama bu kadar değil tabi