mrserdogan12_ ebruli2210 bat 5 Nisan Yumurtlamada 21 Mart’ta oldu şuan bel ağrım kasık ağrım var acaba test yapsam çıkarmı
Tugba_turk46 ebruli2210 benimde bat 5 19 da ve 21 de yumurtlama gördüm sancılarım oluyor inşaallah bebeğim tutunmaya çalışıyordur 🤲🏻
ebruli2210 Merve-metin ben de daha erken bekliyordum 19-20si gibi canım ama şubat ayı biraz tarihlerde oynadı galiba 6 martta başlamıştı reglim
Merve-metin ebruli2210 evet bende şubatta olmadım gecikmeli 8 martta adet oldum o yüzden tarihler oynadı en son ki adetime göre ilerliyorum canım
Ha34kaya Benimde bat 4 inşallah güzel haberlerle geliriz🙏🏼 göğüs hassasiyetim aşırı az bel ve kasık ağrım var. Test yapmamak için çok zor tutuyorum kendimi😂😂
ebruli2210 Merve-metin evet canım hatta burada başlık açmıştım 14-15. Gün görmeyince test bozuk galiba diye düşünmüştüm 17. Gün gördüm yumurtayı
Gurbetkizi Benim de bat 6, gecen hafta doktora gittiğimde yumurtaliklarimin çatlamak içeren olduğunu söylemişti, 2 gündür yemek yerken ufak ufak midem bulanıyor ama kendimi çok heveslendirmek istemiyorum.
Tugba_turk46 mrserdogan12_ kızzzz bende aynıu bat 5 19da bir yumurtlama gördüm 21 de bir gördüm dünden beri sancım oluyor bugünde sürekli göğüslerim sızladı hadii inşaallah vardır içime doğuyor 🤲🏻
Merve-metin ebruli2210 ayyy bende aynısını düşünüyordum daha yeni koyulaşmaya başladı ama pik değil daha
Gurbetkizi Test için bence de çok erken en sağlıklı olan gecikince yapmak aslında ama bende muhtemelen dayanamayıp ayın 1, 2 si gibi test yaparim kesin. 3 kere başarısız gebeligim oldu hepsini o civarda öğrendim.
Merve-metin ebruli2210 aynen canım bende teste suç buldum ama yavaş yavaş koyulaşıyor bi kaç güne pik olur