Mstfamikram_60 Kızlar Meryem ana otunu doğum başlamadan önce suya koysak bişey olurmu her hangi bi açılma sancı yokken.Sanci başlasın diye
Minigiim-vebenn52 Mstfamikram_60 hayır doğum anında doğum başlayınca koyacaksın açılmayı kolaylaştırıyor
Adenala Mstfamikram_60 Hayır sancılar başlayınca açılma 1 cm bile olsa koyun o şekilde açılıyor zaten dua okudukça
M-Urass_Mom Sancılar başlayınca koyuyorlar ama kendinizi nasıl daha iyi hissettirecekse o zaman koyun. Sonuçta psikolojik bir şey bu sadece. Nasıl iyi hissedecekseniz o şekilde yapın 💕