Sulearas https://imgyukle.com/i/ylYW7G Canım anneler,hamisler bitane kızım var ve hamile olduğumu öğrendim Allah’ım sağlıklı dünyaya gelmeyi nasip etsin inşallah ama keseden yorumlayanlar oluyor Muş daha 6 haftaligiz ama sizin tahminleriniz nelerdir..
tgbmerve Sulearas asla doğru değil burda yazılanlara umut baglamayin , yuvarlaksa kız fasulyeyse erkek yazacakalr ,
Sevvalll42 Sulearas daha şimdiden cinsiyet tahminimi olur ablacım boş şeylerle uğraşmayın haftanızı bekleyin zaten doktorlar söyler ne olduğunu
Nalinnn14 Sulearas doğruluğu yoktur diğer cinsiyet hurafelerinden biri ama yuvarlaksa kız yassı şeklindeyse erkek diyorlar bizim kese yuvarlaktı ve cinsyetimiz kız tesadüf ama tuttu 😊 sizinde erkek olabilir insan merak ediyor valla 😂
Sulearas tgbmerve bı umut baglamadim zaten bir kızım var bir kızım daha olsa dünya mutlusu olurum erkek olursada sağlıkla gelsin yine mutlu olurum
Aysimanur 6 haftalıkta doktorlar anlamıyor buradakiler nasıl anlasın bnmkini 12 haftada yüzde 70 erkek dedi oğlum kendini ta 21 haftada gösterdi tam kesin 21 haftada erkek doktorum bugün 36 hafatadayız☺️
Sevvalll42 Sulearas valla istediğin kadar sinirlen ama daha 6 haftalık çocuğa cinsiyet baktırıyosun o çocuğun daha cinsiyet yeri bile oluşmamıştır keseden nasıl anlasın millet anlıyorum diyenlerde atıyo tutturursa tabi