Elif_49 canım benim ki 11+6 da poposunu döndü yasladı dedimki gördüm hocam , ya dur dedi erken valla gördüm yumurtasını dedim, sonra riskli gebelik olduğu için 2 haftada bir gidiyordum 14 te gittiğimde de cinsiyetini söyledim mi dedi net değil demiştiniz ama ben görmüştüm dedim😅😅 oğlan oğlan baksana dedi açıyor dönüyor, yani 16 ya gelnwden aslında 12 de çok net artık kız mı erkek mi olduğu . Bacağını acmazsa muaynede oksur sürekli dönüyorlar