Nursemom Merhaba 20+ 3 olduk. Nerdeyse 1haftadır karnım da hafif yanlarda yukardan aşağıya doğru sanki birisi hafifçe tırmalıyor gbi bi his var. Bebek hareketlerini hissediyorum o değil 😂 bio oil yağ da kulanıyorum acaba çatlamaya mı başlıcam da belirtisi mi ki bunlar 😐
Melissnil Nursemom cnm bünyen müsaitse çatlıcağn varsa ne kullanırsan kullan çatlarsın. Benim annem 3 normal doğum yaptı çatlamamş şuan 36 haftalık hamileyim. Hiç bişi kullanıp sürmedim tek çatlağım dahi yok =) dedğim gibi bünye 😌😌
Nursemom Melissnil yaaa 🙈 kendimi teselli ediyordum çatlama değildir diye ama eve gidince ilk işim annemi arayıp çatlayıp çatlamadığını sormak olacak. Hatırladığım kadarıyla çatlamıştı 😐