Kumsal2606 Arkadaşlar merhaba dr kesenin şeklinin bozuk olduğunu söyledi böyle durumda sağlıksız oluyormus Başka dr da şuan şekli bozuk değil 10 gün sonra tekrar bakalım dedi başına gelen var mı 5+2
1_Pandackk Kumsal2606 bekleyin yine doktorunuz dediği gibi inşallah sağlıklı gebeliktir canım kafana takma
Kumsal2606 1_Pandackk şekli nasıldı peki burdan fotoğraf yukleyemedim ben Yuvarlak değil ama düz oval çıkıntı vs yok sizin de öyle miydi
1_Pandackk Kumsal2606 bnm 5 gün var arada üsteki önce çekilmişti diğeri zatten bozulmuş gözle görülür şekilde
Handiko 1_Pandackk merhabalar benimkini yüklesem ona da bakabilir misiniz bir doktorum düzensizlik var dedi diğeri hayır yok dedi eklesem siz de bakabilir misiniz ?