Tugce9021 Şeker yüklemesi yaptırdım bugün açlik 92 1. Saat 146 2. Saat 85 3. Saat 80 çıktı sizce nasıl doktora yarın göstereceğim sonucu
denizalismom Tugce9021 açlık sanırım 70 ilk saat de 140 olması gerekiyor. Biraz yüksek doktorunuz gerekeni söyler . Geçmiş olsun 🌸🥰🙏