Mucizeayla sizin yorumunuzu okuyunca bende çok duygulandım o anki hislerinizi hissettim bir anda o inen annelik duygusu evlatlarımıza sımsıkı yapışma isteği sizi çok iyi anlıyorum bende doğumdan sonra evladımdan ayrı kalma tehlikesi sağlık sorunları yaşadım çok zor ama önemli olan sağlıklarına kavuşmaları iyi olmaları🙏🏻 İnşallah bu sefer sağlıkla hayırla gerçekleşir doğumunuz mübarek Ramazan ayı hürmetine evladınıza kolaylıkla gönlünüzden geçen gibi kavuşursunuz 🙏🏻🙏🏻😍❤️ Bu arada istemeden de olsa üzülmenize sebep olmuşum gerçekten özür dilerim hiç bir anneyi üzmek istemem rabbim gönlünüzü ferahlatsın o sıkıntıyı içinizdeki unutur gidersiniz inşallah🙏🏻