Gecen hafta cumartesi gecesinden beri her gün 1 2 kez sancım oluyor kızlar belimden karnıma vuruyor bi sertleşme olup sonra kasıklara iniyor 1 saate yakın boyle araliksiz oluyor bu doğumun yaklaştığı anlamına mı geliyor çünkü erken doğum riskim var gebelik şekeri, tansiyon yüksekliği ve protein kaçağı olduğu için ufaktan korkmaya başladım ya erken olursa diye yarın doktora gidicem ve anlatıcam perinatolog bakıyor inşallah bir sorun olmaz