Cansuyca yaaa ama işte kuzum karından ölçtü vajinadan ölçmediği için emin olamadim bı içime sinmedi ben 31+6 yani srtik 32 yarın itibariyle daha benim varya su bayrami falan bir geçirsem hemen çıkarsam diye gün sayıyorum ay iyi kuzum inşallah 30 altına düşmez sen evde falan temizlik falan yapıp dışarı çıkıyor muydun kuzum yoksa hep yatış mı inşallah istediğin gibi bir avazda kolay doğumun olir canım benim ya 🤍🤍 benim bebeğin kafası büyük bende normal istiyorum ama dogura bilecek miyim acaba bakalım kötü dusunme kuzum daha beklesin bebiş hemen gelmesin iyi düşünelim iyi olsun🤍🥰