Sermindrgt Adetime kadar beklemek istemiyorum. Çünkü en son 8 mart tarihinde adet oldum. Ve ondan sonra bir kaç kez ilişkiye girdim. Ve kendimi son bir haftadır neredeyse çol yorgun ve halsiz hissediyorum. Göğsümde ağrı da var. Sizce ne zaman test yapmalıyım? İnşallah hamileyimdir inşallahhh bana dua edin
Deletedmom_88 Sermindrgt yani adet gecikmesini beklemek daha garanti bence ama kafanızda bir şüphe varsa bugün test yapmanıza ne engel olabilir ki? 🤔
Merve-metin Sermindrgt test yapmak için çok erken şimdi yapsanız bile negatif çıkabilir en garantisi gecikme de test yapmak yumurtlama döneminde olabilirsiniz bende 8 martta oldum 12sinde bitti ancak yumurtlama dönemine girdim tabi siz erken yumurtlama görmüş olabilirsiniz orasını bilemem ama gecikmeyi bekleyin derim ben test için
Sermindrgt Sermindrgt adetten sonraki yumurtlama günlerini takip edip öyle yaptık yani aslında bir problem yoksa şuanda hamile olmam gerekir dimi
Sermindrgt Merve-metin Merve-metin i Merve-metin inşallah pozitif çıkar sabırsızlıkla bekliyorum. Adet günüme bu kadar heyecanlancıgım aklımın ucundan bile geçmezdi hahahaha
Sinemm68 Merve-metin ovülasyon testi yaptınız mı acaba aynı sürede yumurtlama dönemine girmişiz bir kaç gündür çok koyu çıkıyor
Merve-metin Sinemm68 evet ovülasyon testi yapıyorum 2 gündür yavaş yavaş koyulaşıyor sanırım bugün yarın tam pik olur gibi geliyor bana bugün yavaştan sağ kasığımda ağrı var sanki akşam eve geç gidecem ama geçte gitsem yapacam testi inşallah güzel haberler almak nasip olur 🙏🏻🙏🏻
Merve-metin Sinemm68 silikleşmesi için canım bol havuç ye sağlıklı çatlamaya yardımcı oluyor bende tam piki görebilirsem çatlamazsa bende havuç yemeyi düşünüyorum çok işe yarıyor canım dene mutlaka
Sinemm68 Merve-metin Merve-metin şu testlere bakar mısın canım bi yiyprum havuç ama günde iki tane midem almıyor fazla
Merve-metin Sinemm68 canım nasıl ye biliyor musun rendele tuz at salata gibi bende öyle yiyorum eylülde de o şekilde yemiştim ben havucu normalde pek sevmem ama sağlıklı çatlaması için yemek zorunda kalıyorum benimde senin gibi yumurtlama sürem uzun oluyor eylülde yaptığımda pik tam 3 gün sürdü en son rendeleyip yedim salata gibi o zaman çatladığını gördüm
Sinemm68 Merve-metin tamam canım çok teşekkür ederim yani normal demi bu şekilde olması açıkçası korkuttu beni
Merve-metin Sinemm68 evet canım normal çatlamamış yumurtan havucu dediğim gibi rendeleyerek yersen eğer çatlar canım
Sermindrgt Ben test yaptım, çok merak ediyordum. Ama tahminlerimdeki gibi şuanda negatif çıktı. Adetime kadar bekleyip adet olmazsam direkt test yapıp tekrar kontrol edeceğim. Dua edin hanımlar rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.