zeynepsg ayrıca yaptığım şeyler: bir bardak suya iki damla iyot damlatıp içtim
Yine iyotlu su ile gargara yaptım
Bal limon karanfil içtim
Buhar makinam yoktu ketılı alıp odama buhar yaptım
Odamı her gün ama her gün havalandırdım
Yatak çarşaf değiştirdim
Her gün duş aldım sürekli ılık su ile (evimiz sıcak şükür üşümedim)
Burnuma tuzlu su sıktım dikkatlice
Bir bardak suya yarım limon sıkıp içtim
Umarım faydalı olur şifa olsun ben doktorumla iletişim halindeydim o nedenle sizi yanlış yönlendirmek de istemem tekrar geçmiş olsun ♥️