Ayse-akdag Kızlar 39+2 deyim bugün sabah tuvalete gittiğimde çamaşırımda kanlı akıntı vardı nişan sanırım ama her tuvalete gittiğimde kanlı geliyor normal mi gitmem gerekiyor mu hastaneye
tuzlulimoon Ayse-akdag bana 35.haftada doktorum kan gördüğün an acil gel hastaneye demişti gidin bence
seymaa7 Ayse-akdag 39 haftalığız bana kanaman olabilir ama regl kanamasını geçecek şekilde olursa gel demişti yine de bilgilendirin doktorunuzu
Ayse-akdag tuzlulimoon tuzlulimoon bana da dedi ama sonraki gittiğimde yürüyemeyecek hale gelmeden suyun gelmeden gelme dedi alttan muayene yapınca daha kötü olursun falan dedi
tuzlulimoon Ayse-akdag bilmiyorumki kime güvenicez🤷🏻♀️ Hareketleri falan nasıl peki en önemlisi hareketleri falan da demişlerdi bana
Ayse-akdag tuzlulimoon hareketi falan aynı hatta baya hareketli ve şuan dehşet sancım var süre tutuyorum 10 dk da bir tekrarlıyor ama suyum gelmedi çok korkuyorum