Oznurrrrr bende üşüttüm sonra grıbe cevırdı tabi nane limon yaptım uyumadan gece daha da şiddetlenıyo hastalık . Birde kimsenın midesi kolay kolay kaldırmaz ama. Ben yinede solıyım 😁 çaya karabiber atp lımon sıkıyorum oyle bı terletıyo ki 😁 iki gunde toparlıyorm