Kızlar 3 gün gecikmeyle sabah iki tane test yaptım ikisi de 20/30 saniyede çizgi çıktı ikinci çizgi . 2 saat önce kan verdim şimdi sonuç kağıdında 784 yazıyor . Sizce 3 gün gecikmeye göre değer iyi mi allah isteyen herkese nasip etsin inşallah hepiniz dualarımdasınız 🤲❤️