Mrv123 İkili test yaptırdım bebeğin [bilinmeyen] bence yaptırmanızı öneririm down senduromu dışında bebeğin gelişimine ve sağlık durumuna bakılıyor
Pcdshn [bilinmeyen] hayır canım, ikisinde de detaylı uktrasonla bebeğin gelişimine bakıyorlar, kanda herhangi bir rahatsızlık var mı , siz de var mı?benim miyomlarım o zaman görünmüştü mesela.burada sorup güvenip yaptırmim demeyin..
zgeGrbzel Bnce kesinlikle yaptırmayın ben o hatayı yaptım 2 li yaptırdım hiç bişey cıkmadı 4 lü yaptırdım biraz risk cıktı okadar pişman oldum ki yaptırdıgıma 🙄🙄🙄🙄🙄
GkeCanKaran zgeGrbzel bu hafta ikili taramam vardı yaptırmadım hiçbirini de yaptırmayı düşünmüyorum.bnce çok gerek yok.doğuma kdr stres snra.
Babyboymom [bilinmeyen] Gelişimine bakılıyor ölçülerine vede down sendromlu ihtimali var mı diye ben yaptırdım sonucu bekliyorm
Blgoez Sadece ikiliyi yaptırdım temiz cıktı diğerlerine gerek yok dedi doktorum onun dışında detaylı ultrasona girdim doktorunuza güvenin
Burcugokhan006 zgeGrbzel evet girdim 18.haftada bir sorun çıkmadi ayrintuluda ama amniyosentez yaptırmadım siz naptiniz
Biology26 Bende dün yaptırdım. Ultrasonda güzel dedi. Kan sonucum 10 gün sonra çıkcakmış sanırım bakalım hayırlısı artık