Ozlem_032 Svl2109 benimde kızım olacak ben Asel Hafsa istedim babası yok dedi o yüzden Asel mira olcak Allah nasip ederse
c_oztrk Svl2109 kız olursa eliz koymayı düşünüyoruz ben bi de armin ismini çok beğeniyorum ama eşim beğenmedi 🫠
tazeanne23 Melekk59 defne ismi yunan mitolojisine ait tanrıça ismi ayrıca hikayesi de pek hoş değil.. apollo nun tacizinden kaçarken babası tarafından ağaca dönüştürülen kızın hikayesi. bence bizim dinimize pek uygun bir isim değil..
cLearQueen Bi kizım olursa Duru, inci, gökçe, leyla arasında seçim yaparım diyordum. Ama en sonunda Parla ismine karar verdim 😄 tabi oglum olursa bilemiyorum
busesssssss cLearQueen ayy tabi sizin fikriniz ama Parladan önce söyledikleriniz daha güzel gibi suan herkes parla,lina,asel,aden tarzı seyler koyuyor ama bir Leyla’yı söylemek ve duymak kadar güzel gelmiyor bu isimler bence :)