Sevdeusku01 Kızlar bugün kontrole geldim 4 cm açıklık olmus benimde sancım var yatış verdiler hemen heran doğum olabilir gece yada yarın dua edermisiniz lütfen çok korkuyorum bebeklerim sağlıkla gelsinler dünyaya 🤲😔😔
Adenala Sevdeusku01 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım sağlıkla gelsinler su gibi doğumun olur inşallah 🙏 🌸
Ceylan-dfne Sevdeusku01 Rabbim sağlıcakla sıhhatle elinize almayı nasip etsin inşallah en kısa sürede toparlanırlar. Sen kendini üzme bi an önce toparlanmaya çalış. Bebeklerin seni dinlendirmek istemiş büyük maraton başlayacak ondan sonra ( söylediklerimi yanlış anlama moral vermek için söylüyorum) inşallah bi an önce elinize alırsınız
Sevdeusku01 Elsa06 doğum yaptım bebekleri kuveze aldılar hemenn birisi yoğun bakımda diğeri değil dua edinn 1800 1600 doğdular
Sevdeusku01 Esra_Omer_21 ikiz bebekler zaten 25. Haftada risklerim başlamıştı bu haftalar bile mucizeydi benim için dua edin iyi olsunlar 🤲
Tugba-ikizler Rabbim sağa Salim kucağına alıp evine donmeyı nasip etsin çok üzüldüm dualarım sizinle 🤲
Sevdeusku01 Tugba-ikizler Amin insalalh bebeklerim iyiler ama sadece kuvez süreci olacak insalalh duaedin başka sıkıntı olmasın 🤲
Boncukk123 Sevdeusku01 Rabbim yardımcın olsun insaAllah durdururlar sancını canım zamanında sağlıkla doğsunlar insaAllah 🌸🤲🏻
1zehrs Sevdeusku01 canım bende 32+4 de doğum yaptım korkma prematüreler daha güçlüler Allah yardımcın olsun ❤️
Ebrar042 Sevdeusku01 merhaba bebeklerin nasıl canım umarım iyisinizdir 29+4 günlük ikizlere hamileyim 1cm açıklıkla hastanede yatıyorum sürecimiz biraz venzer olunca yazmak istedim merak ettim 🥹