Ygmr12 bu durum tamamen bebeğe bağlı inan ki benim açılmam üç cm olmuştu vajen çok iyi hemen açılacak dedi doktor bebişte baş gelişti ama kalp atışları çok yükseldi benim sancım yükseldikçe suni hiç verilmedi o yüzden sezeryana alındım yani tamamen bebeğe kalmış o yüzden buradaki herkes farklıdır bazısında olmaz ama sende olur ya da bazısında olur sende olmaz herkesin doğumu farklıdır inşallah açılman olur kendi sancın gelir saglıklı doğum yaparsın inşallah