Hatice1903 Alpsmommm canım gebelik kesesi var doktorda gördü ama kanda negatif doktorda kan uyuşmazlığı var ise normaldir önemli olan kese dedi 2 gün sonra kontrole gidicem ama bilmiyorum
nununundunyasi Hatice1903 amin canım Allah’ım gönlüne göre versin bebişini sana tutundursun inşallah 🙏🏻🥰