Merhaba kızlar 20.haftada detaylı ultrasonda servikal yetersizliği olduğu söylendi. İlaç ve iğne kullanmaya başladım. İlk gebeliğim ve haftalık takip verdi doktorum. ilk gebeliğinde bu sorun ile karşılaşıp serklaj olan var mı veya sadece ilaç tedavisi uygulanıp bir sorun yaşamayan. Bu durumu yaşayanlar tecrübelerini anlatırsa çok sevinirim🙏🏻