Zeyneppx Silacavdar kuzum benimde kullandığımda 3-4 gün devam etti kesilmişti sonra hiç gelmedi şükür. Korkma bebek iyiyse
06Pembemavi80 Silacavdar vajinal mi kullaniyorsun .içiyor musun. Bende de var ya neredeyse 1 hafta oldu geçmedi.
Kubra2602 Mysrkrky49__ yumurtalık kisti olanlarda mi oluyor ? 5 haftaligim benden de geldi çok korkuyorum ne yapmalıyım
Mysrkrky49__ Kubra2602 bende hamıleymısım bılmıyrdum kahverengi kanamam oldu adet oldum sandım meğersem hamılelıkten kaynaklı bebek yanında kıst ıstyrmus bazı geblıkler…kösten kaynaklı olmuştu
Silacavdar Kubra2602 sizinki yerleşme kanaması olabilir doktorlar kırmızı kan olmadıkça korkmayın diyorlar
Silacavdar 06Pembemavi80 ağızdan alıyorum günde 2 kere şimdi doktora gittim geldim herşey normal içerdeki pis kan olabilir dedi ne kadar sürer bilmiyorum tabi