Hayırlı ramazanlar öncelikle bir gebeliğin daha sonuna geldim çok şükür yavrumu sağlıcakla kucağıma aldım 23 Mart cumartesi 😘 günüm geçiyordu kontrole gittiğimde yatış günü verilmişti o güne kadar gelemzse gel suni vereceğiz demişti Dr çok korktum bazı postlarda 24 saat boyunca suni alıp sezaryene alınan vardı gözüm çok korkmuştu sakın korkmayın kızlar herkesin yapısı farklı yatış yapmadan bir gün önce yalancı sancılar yüzünden acile gitm bir cm açıklık nst düzensiz sancı eve geri gönderdiler ertesi günde yatış günüm zaten o akşam ilişkiye girdim zorlanmak için doğumu başlatıyormus diye duydum ilişkiden sonra Nisan geldi sonra ertesi gün beste kalktık Gitik yatış için Altan bakıldı üç cm açıklık çok sevindim ama sancı yoktu doktor yatış verdi saat yedi de falan sancı verilemeye başladı hisetmiyorum tabi gelen gidene soruyorum nzmn artacak diye 🤣o ara da plates çömelme çok yaptm saat sekizde falan kontrole geldiler açılma 6 cm sok oldum hemen suyu patlatlar o an sancılar geldi dayanlmaz hal aldı nstye bağladılar yataktan inme dediler ikinci doğum olduğu için çok da ara koymadığım için heran doğa bilir diye tam açılmayı yatakta bekledim sancıları öyle çektim ağrıdan takla atyordum tabi sancı geliyor nefes egzersizleri ile karşılamaya çalışıyorum çok önemli bu kontrol altına almaya çalışıyorsun iyi geliyor saat dokuz buçuga kadar çektim öyle sonra tam açılma oldu ıkınma falan derken beş altı ıkınma da geldi oğluşum çok şükür dikişim olmadı çok dua etim zikirler Ayetel Kürsi sancı anında okudum etkisi olduğunu düşünüyorum sonra oğluşumu vediler emziridm hemen yanı toplam iki saat süren doğum hikayemin sonuna geldik 😂