Fadime_K ben de ense kalınlığı ile 2 doktora gittim biri 2,2 biri 2,4 ölçtü 11.haftamdı. Çok üzülmüştüm ilk gebeliğin ikinci gittiğim doktor daha tecrübeli ydi içimi rahatlattı normal değerlerin üst sınırı bu çok da kalın değil haftaya düzele de bilir kalınlık arta da bilir bunları söylemek zorundayı sizi bilgilendirmek için dedi. 1 aydan fazla doktora gidemedim gitmek istemedim ikili testi vs de yaptırmadım o anki ruh hali ile. 16.haftamda başka bir doktora gittim şuan aynı doktoruma devam ediyorum 16. Haftada bizim cihazlarla net ölçülecek bişey değil ense kalınlığı dedi detaylı ultrason a kadar sabrettik 22. Haftada detaylıda ensesi tüm organları sağlıklı çıktı çok şükür 🤲 Rabbim içinizi ferahlatsın güzel haberler almayı nasıl etsin size de