Merhaba arkadaşlar. 14 haftalık hamileyim. Tuna Akçal’a gittim fakat hiç ilgilenmedi, randevulu olmama rağmen 40 dakika bekledim, bir sonraki randevu için gün vermedi, ilk gebeliğim pek bilgili değilim tekrar dönüp sordum asla istediğim ilgiyi alamadım. Avni Beyi önerdiler ona gittim ve eksik testlerim varmış, şekerim varmış Avni bey sayesinde öğrendim, 15 günde bir çağırıyor, numarasını verdi gayet memnunum. Fakat bugün bir arkadaşımdan duydum, ablası Avni beyde ölü doğum yapmış, ultrason makinesi eski diye rahimdeki açıklığı görmediğini söyledi ve malesef ölü doğum olmuş. İster istemez stres oldum. Acaba farklı bir doktora gitsem mi ama Avni beyden de memnundum, makinesi hakkında da eski olabilir ama yine de emin olamadım. Böyle bir tecrübe yaşayan var mı?