incim2306 Kızlar hastane bize 1.5 saat uzaklıkta küçük bir ilçede yaşıyoruz doğumum başlarsa yolda doğurursam diye korkuyorum böyle bişey yaşayan var mı yoksa doğum hemen olmuyor mu
Aaysee_ incim2306 ilk hamileliğimde suyum sızıntı şeklinde 2 gün boyunca gelmeye devam etti 12 saat sonunda sezaryenle doğum yaptım 😁 korkma yetişirsin hastaneye ilk gebeliğin mi?
Asena12 Aaysee_ Suyunuzun geldiğini nasıl anladınız acaba ben korkuyorum anlamazsam diye sızıntı şeklinde gelir de akıntıyla karıştırırsam akıntı mı su mu olduğunu anlamanın bi yolu varmı 😅
Aaysee_ Asena12 anlamaman mümkün değil akıntı az gelir. Ben bildiğin çişimi yapar gibi böyle azar azar geliyordu 😁🤭