Busraaa233- 14.03.2024 de ilk kan 176 23.03.2024 de 3100 olmuş sizce nasıl iyi mi kötü mü keseyi gördüm ama kalp atışı için bi hafta sonra gel dedi
miniya Busraaa233- Büşra Hanım kese görünse de kalp atışı için bir hafta sonrasına ranevu verirler genelde bende de böyle olmuştu. Kalbinizi ferah tutun 💐
Momy9861 Busraaa233- değeriniz normal gibi görünüyor, x2 şeklinde hesapladım, endişe etmeyin kese görünmüş☺️ inşallah sağlıcakla kalp atışlarınıda duyarsınız
Busraaa233- sutlukahve_ iki günde bir verdim 2 iki katı çıktı sonra merakımdan hastanede çalıştığım için her gün verdim o yüzden tam takibini yapamadım hataya düştüm hergün vererek az önce bi tartışma gördüm kız bir haftada 5 binleri görmüş dedim acaba benim değerlerim kötü mü
Busraaa233- miniya ya bi sürü kişi yazmış hem keseyi gördüm hem kalp atışını diye çok endişeliyim ya çok korkuyorum bana dua eder misiniz
cakebabe Busraaa233- hastaneden hastaneye bile değişiyor o rakamlar keseyi gördükten sonra betanın bi önemi yok zaten
sutlukahve_ Busraaa233- beta herkeste aynı olmuyor ki başkasıyla kendinizi kıyaslama yapmayın kendinizi de bebisi de strese sokmayın iki katı artış gorduyseniz sıkıntı yok demek 😊zaten keseyi de görmüşsünüz sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸
Busraaa233- Momy9861 yaaa gerçekten mi çok teşekkür ederim bu cevabı okumak bile bana o kadar iyi geldi ki ben çok stres yapıyorum sizde böyle olmuş muydunuz yoksa ben mi çok abartıyorum 🥺
Busraaa233- cakebabe ay nasıl sabredecem ya siz nasıl sabrettiniz aşırı merak ediyorum ben ya herşey yolunda mı ilerliyor merak ediyorum benimle aynı durumda olan var mı
cakebabe Busraaa233- herkes aynı şeyleri hissediyor emin olun beklemek zor tabi ama stres yapmayın kötü senaryoları aklınızdan çıkarın inanın o zaman vakit su gibi akıyor