Tugba_vci Bir sürü marka var ama karar veremedim lütfen yardımcı olur musunuz öneri ve yorumlarınızı merakla bekliyorum 😊
Beybitooo Tugba_vci aslında lansinoh alacaktım ama e bebeğin baby mom free hands olanını alıp denemeye karar verdim herkes çok övmüş
tubaysima E bebek baby Mom hands free aldım. Henüz doğum yapmadım. Yorumları epey iyiydi elektrikli olanlara göre de fiyatı epey uygun ve konforlu
Beybitooo Tugba_vci 500 liraydı 1000 lira olmuş 😂 e bebek saatlik indirimler yapıyor takip edebilirsiniz uygulamadan
tubaysima Tugba_vci evet yeni aldım ayın 15 inde ben indirimde 719 liraya aldım şu an tükenmiş gözüküyor sitesinde
__mom1 susaMom_ aslında durum şunla ilgili benim meme ucumda kahverengi alan büyük. Aventin çapı 24mm çekimi bana yeterli gelmedi. Lansinoh 28 mm olduğu için güzeldi ama motoru kullanıma bağlı zayıflıyor. Bir süre sonra çekmemeye başlıyor. Aventle bi şekilde sağım yapıyordum ama sütüm çok çok azalınca yarım saat priz başında beklemek çok zor oldu. Ben de şarjlı olan bebebao marka aldım. Çekim gücü çok çok iyi ve bebeğimle ilgilenirken yada yemek yaparken bile sağım yapabiliyorum çok memnunum
susaMom_ __mom1 benimde meme ucumda kahverengi alan büyük korktuğumdan denemek istemedim artık dediğiniz gibi olmazsa bende başka bir markaya geçiş yaparım