Bebekkk00 @Sedaaekm Bende 11 hafatda yaptım 2 li testi canım 3 hafta sonra gel dedi bekliyorum İnşallah hiç kimsede kötü bişey çıkmaz sağ Salim kavuşuruz bebişlere 🤲🏻💖