Ayyno kadar haklısın ki. 3 senede 2 kayıp yaşadım bir asilama bir tüp bebek negatif geçirdim bir sürü şey eşim tedavi görüyor umudum tedavisi yoktu yine tüp bebek istiyordum yaz sonrası ama bu ay Bi baktım ki hamileyim. Hala.ihtimal veremiyorum sevinemiyorum. 2 kere bu sevinci yaşadım kaybettim kurtajlar yaşadım. Bunda da hem.inanmiyorum hala hem de heveslenemiyorum. Hatta eşimle konuştuk kimseye aileler dahil haber vermedik cinsiyete kadar da sanırım kimse bilmeyecek. İçimde hep korku var dudağım ucukladi.