Asiferdi Merhaba arkadaşlar ilk hamililigim çok yeni daha 4 haftalıkmis..sadece ara ara kasık ve bel ağrilarim oluyor birde karnimda şişkinlik var .. ilk haftalarda nasil belirtiler olur bilgisi olan var mı ? Simdiden teşekkürler
Cisel Asiferdi bahsettigin tum belirtileri yasadim. 7nci haftaya dogru bulantilarim basladi. Kendimi camdan atacaktim o derece. Suan 14 teyim. Hayatima kaldigim yerden daha yeni baslayabildim.
Minnosaile Asiferdi merhaba, bende 4 hafta da öğrenmiştim. 5 hafta da mide bulantı hissi başladı şuan 7 hafta 4 günlüğüz sürekli yatıyorum , uyuyorum 🙂 iştahım pek yok , doktorum da depolarından besleniyor kendini darlama dedi.
Gamzeciks Asiferdi bende 4 haftalıkken öğrenmiştim hamile oldugumu. Hiç bi belirtisi yok. Ben regl im gecikti diye gittim :D
petitehatunn Aynen söylediğin gibi belirtiler oluyor canım. buna ek olarak göğüslerde sızı, şişme, bulantı, kusma ve uyku hali görülebiliyor. Herkesin hamileliği farklı tabi.
Deletedmom308 Herkesin belirtileri farklı olabiliyor.ben mesela hiç bi değişiklik yaşamamıştım.22.haftaya geldik halen bi farklılık yok bende
Cisel Betul11 cok sukur benim 10 ncu haftanin baslangicinda bir anda kesildi. 12 nci haftada da tamamen bitmisti kusma ve bulantilar.