Guclu_anne Doktor var dediyse vardır. Benimde ilk kesede belli belirsiz bı çıkıntı vardı kenarında. Bebek bu demişti doktor
Enfal_06 Minik122020 kızz tabikide odur başka ne olcak kese oluşmaya başlamış yoksa ultrasyon da gözükmez beta artışın iyiyise başka bişey yoksa her şey yolundadır
Minik122020 Enfal_06 kesem olusmus o cıkıntı fark ettım de haftaya pazartesı dahs net gorurum inşallah
Enfal_06 Minik122020 maşallah gayet güzel yüksek yani kafaya takma sal gitsin 😂 bende o haftalarda öyleydim kendini yiyip bitirmekten başka bişey değil inanki canı veren rabbim her şeyi biliyordur elbet