useyma @Susamb Susam_Annesi bizimde kavuşmamıza 100 gün💗💗11 Nisan👶🏻🙋🏻♀️🤰🏻Mutlu sağlıklı neşeli huzurlu yıllar❤️
duruveeannesi Herkese mutlu yıllar 😊 normalde bizim de 100 gün. Kızımız olacak nasipse. Sezeryan olacağımdan 91 gün kaldı. Insallah hepimiz sag salim kucagimiza aliriz bebislerimizi 🤗
Susam_Annesi duruveeannesi sezeryan olmasina nasil karar verdiniz? Biz doktorla henuz hic konusmadik dogum surecini sizce konusmali miyim? Bu arada saglikla mutlulukla kucaginiza alin insallah😍❤️
duruveeannesi Susam_Annesi benim ilk doğum zorunlu sezeryandi o yüzden şimdi de sezeryan olacak. Inşallah hepimiz sağlıkla kavusalim bebislerimize 😊